miercuri, 25 noiembrie 2009

Special!


Nu sunt genul de persoana care are 100 de prieteni,multi tovarasi de cantari nocturne la obosita chitara si nici macar n-am 20 cu care sa rad cat ma tin plamanii in jurul unui foc.
Prieteni...un cuvant ce atarna greu pe dereglatul cantar al vietii noastre,pentru ca din 20 presupusi prieteni 10 apar doar atunci cand e un nou concert bestial si pretind sa le cumperi biletul sau sa-i duci cu masina ca de obicei.Pff..au mai ramas 10..din ei 5 te-au tradat macar odata si sunt prea plictisiti,prea ocupati sa frece menta decat sa te intrebe pe tine:"frate,care mai e viata ta?".Da...astia 5..ce pot sa zic,2 sunt cu tine cand faci cinste cu o bere sau cand au nevoie de bani(cik imprumut:-j) si te intreaba dupa o luna in care a-ti schimbat doua vorbe:"fram,ce bine iti sta parul,cu finantele cum mai stai,stii.."
Ai ramas si tu cu 3,hmm...interesant,iti spui "am 3 tovarasi da' pe bune,nu milogi d'astia care vin cu texte la tine cand de fapt te injura non-stop incat ar trebui sa te ineci sughitand..haha.
In fine..nu e cazul sa te minti singur,insa schitezi un zambet pentru ca stii ca ai pe cineva in spate care isi face timp mereu sa-ti spuna:"ba te pup,noapte buna".
Pentru ca stii ca ei sunt acolo cu tine si nu se supara cand la 6 dimineata le trimiti un mesaj spunand ca iti e dor de "el",un el care iti da mereu motive sa zambesti,capeti o nebunie incontestabil de contagioasa,si de care esti indragostita pana peste cap,fabulezi.
Pentru ca are cine sa te sustina,sa te ridice atunci cand esti demoralizata,sau pur si simplu ai o problema,ei sunt refugiul tau,sunt mereu acolo undeva cu bratele deschise.
Pentru ca ai pe umarul cui sa plangi,pentru ca ai pe cine sa iei in brate atunci cand iti e greu sau esti fericit,foarte fericit, pentru ca atunci cand crezi ca totul e pierdut ei vin cu solutia,si cu o sclipire ciudata in ochi iti spun in mod subit:"ia chitara si hai in parc sa cantam,frunzele din jur sunt superbe cu un fosnet placut,viata e frumoasa ma".
Pentru ca ei sunt piesa de rezistenta la toate petrecerile pe care le dai,da...ei..prietenii tai de betie.
Cu ei ai mers ultima data la munte la sky,cu ei cutreieri mereu orasul,cu ei ai mereu motive sa zambesti,descoperi mereu ceva nou.
Prieteni,prieteni...ce m-as face eu fara voi?!
P.S: maine luam pufarine[:))] asta pentru un special friend..care e mereu alaturi de mine! hehe..pauza de chitara..papa!

1 comentarii:

Nutu Roxana spunea...

Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
*dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
*daca vrei sa ramai insarcinata.
*dacă vrei să vindeci vreo boală.
*dacă vrei o putere spirituală.
*Dacă doriți să opriți avortul.
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

Ecouri rupte de cadenta...

...diforme ganduri exorcitand tacerea.

Persoane interesate